DOLAR

18,6458$% 0.05

EURO

19,6250% 0.17

GRAM ALTIN

1.070,47%-0,02

ÇEYREK ALTIN

1.752,00%-0,06

BİTCOİN

313870฿%0.17464

Akşam Vakti a 17:43
İstanbul AÇIK 14°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

EA, Botları ve Hilecileri Tespit Eden Sistem Patenti Aldı

Electronic Arts, hileci ve botları oyunlarında kolayca tespit edebileceği yeni bir yapay zekâ sisteminin patentini aldı.

Oyun dünyasının para ile eşleşmiş firması olan Electronic Arts, geçtiğimiz günlerde iyi oyuncular ile kötü oyuncuları ayıran, onlara farklı kontrol ayarları sunan bir teknoloji geliştirdiğini duyurmuş, ancak ne zaman oyunlara entegre edileceğini belirtmemişti.

Şirket, yine oyuncuları ilgilendiren bir sistem ile karşımıza çıkıyor. EA Games’in aldığı yeni patent ile birlikte kötü niyetli oyuncuların kökünü kazımayı hedeflediği görülüyor. Gelin detaylarına beraber göz atalım.

Yeni sistem, botları ve hilecileri otomatik olarak tespit edecek

WIPO’dan ortaya çıkan patentin adı “Etkileşimli bir ortamın etkileşimli faktörlerinde ortaya çıkan davranışların otomatik olarak algılanması.” Peki bu ne demek?

Esasen bu kullanıcıları davranış benzerliklerine göre gruplandırmak için makine öğrenimi tabanlı bir kümeleme algoritması kullanan bir yapay zekânın havalı bir açıklaması.

Yani bu sistem, oyuncu davranışlarını fark edecek ve bir oyunda hangi davranışların en yaygın oluğunu ve aynı zamanda bu davranışları kaç oyuncunun sergilediğini belirleyerek oyuncuları kategorilere ayıracak. Örneğin eğer oyunda sonradan hile kullanmaya başladıysanız algoritma, hile öncesi ve sonrası davranışlarınızı karşılaştırarak sizi tespit edebilecek ve ban yiyeceksiniz.

İLGİLİ HABER

“En Yeni Battlefield Oyunu” Olan Battlefield 2042, EA Play ve Game Pass Abonelerine Ücretsiz Olacak!

Böylelikle EA Games, oyunlarının çok daha az hileciye veya bota sahip birer platformlara dönüşmesini hedefliyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı lütfen unutmayın.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

DIGIATHON 2022 ‘Dijital Türkiye’ Temasıyla Başladı

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.